torsdag 11 december 2008

Ny blogg!

Här kommer min nya blogg. Vi ska göra den på median i skolan. Jag är ingen van bloggare och kommer nog inte att skriva en "typisk" blogg, men det spelar väl ingen roll?
Jag skriver som jag skriver, och det blir som det blir. Jag skriver krönikor för Vk (västerbottens-kuriren), ni kan läsa dem på:
http://www.vk.se/lilla

Snart är det jul - det är så härligt! Jag älskar julen!

Nu ska vi se klart Matrix, jag måste erkänna att jag inte är så förtjust i den. För att vara ärlig så gillar nog inte action.
Jag gillar allt med Meryl Streep, och hon har inte varit med i någon action... så tyvärr.

Ha det bra!

6 kommentarer:

  1. Hihi perfekt underrubrik :). Och Matrix är mycket bättre än Meryl Streep. Och Friends är bättre än Gilmore Girls och Scott-la är bättre än Jane Austen :P. Btw så är det jag, men det kanske du har listat ut.

    SvaraRadera
  2. Hej, såg att du hittat min blogg. Jag hoppas att det ska bli roligt med bloggandet..
    iaf mycket roligare än de vanliga läxorna man får :)

    SvaraRadera
  3. Rolig rubrik... Min blogg är ganska tråkig egentlige me vad spelar det för roll... Nog för att man kanske ska ta det på allvar så gör jag inte det för att jag kan tycka att det är ganska jobbigt att blogga...

    SvaraRadera
  4. Kan du inte kolla in min blogg??

    SvaraRadera
  5. haha bra underrubrik :3 Jag är inte heller van vid att blogga, men skoljobb är ju skoljobb...

    SvaraRadera
  6. Skriver bra krönikor i Vk.
    Det spelar nog ingen hur du skriver din blogg.
    Är bara en rolig "läxa" jämfört med vanliga skolläxor (my opinion).

    SvaraRadera