onsdag 17 december 2008

Ny frisyr i spöregn.

Ett nytt inlägg kanske skulle sitta fint.
Jag klippte mig igår - det som var roligt var att jag under dagen som gick fick en massa kommentarer som lät ungefär såhär: "Har du klippt dig?" eller "Vad fint du är i din nya frisyr"...
Men den roligaste kommentaren var nog ändå från Henning, i slutet av dagen efter att någon annan hade kommenterat mitt hår. Såhär sade han (ursäkta mig om inte citerar helt korrekt):
"Ja, det blev verkligen fint. Fast imorse trodde jag att ditt hår hade tryckts ned av regnet och att det därför såg ut som att du hade lugg".
Jag vet inte om man ska ta det som en komplimang eller som något annat? Det är fortfarande en fråga som återstår att bli besvarad. Men att det var roligt är det ingen tvekan om.

Nu läser jag en intervju med Ms. Meryl Streep. Sedan ska jag nog sätta mig och läsa och så småningom gå ut med min bedårande hund Gimli.

Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Ursäkta mig, det var menat som en komplimang :)

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt julklapp åt dig nu och det har Lisa med :) Kom ihåg tomteluva imorron!

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt Ellinor! Tur att jag inte blir utan, nej jag ska inte glömma tomteluva =)

    Henning: jag förstår det , tyckte bara att det var en så rolig kommentar.

    SvaraRadera