lördag 25 april 2009

Ett inlägg utan de tre P:na

Oj, vad dålig jag har varit på att uppdatera på senaste tiden! Fy skäms, Amanda! Ja, men det verkar ju som att ingen läser mina inlägg nu för tiden! 
Vad har hänt med mina trogna läsare? Vart har ni tagit vägen? 

Idag har jag inte tänkt göra ett PPP inlägg - nej alla de intressanta P:na uteblir idag. PPP står självklart för: Poetiskt, Politiskt, Pessimistiskt och ett sådant inlägg tänker jag inte göra idag. Jag har varit nog poetisk i krönikan som kommer på torsdag. 
Det här inlägget kommer inte heller att innehålla någon rolig anekdot eller någon hyllning till en bok, författare, skådespelare, you-name-it. 
Nej, inte heller kommer det att vara långt. 
Det här låter ju oerhört tråkigt och inte alls särskilt spännande och ni får gärna sluta läsa på en gång! 
Men stanna gärna. 
Jag är så lycklig! Nu tänker ni: är hon inte alltid lycklig? 
Nej, det är jag inte. 
Men idag är det vädret som gör mig lycklig! Fantastiskt lycklig! Jag har varit i Skellefteå över dagen och det var alldeles, ja alldeles alldeles.. underbart! 
Jag hade bara på mig en klänning och en relativt tunn kofta och ändå frös jag inte! 
Det är alldeles fantastiskt och nu ska jag inte hindra Er (ja, jag är artig med den personen som fortfarande läser min blogg. Om det ens är någon som gör det) från att njuta av samma glädje som jag har fått njuta av hela dagen. 

Ha det bra!

Amanda 

3 kommentarer:

  1. Ibland är man bara lycklig, typ i sin egen bubbla. Sånt är skönt :)

    SvaraRadera
  2. Mmm, det är jätteskönt! =)

    SvaraRadera