lördag 28 mars 2009

Jag vill bara gå och gräva ner mig någonstans!


Jag skäms, jag tänker inte säga varför mer än: korsordstidning. 
Ja, det har att göra med en korsordstidning - och en Amanda som är övermogen nog att prata pension.
Jag blir rädd över något som förut bara var kul: "Mogen nog att prata pension", för jag är det. Jag blir mer och mer som en pensionär - mot min vilja!
Det här är nog ålderskrisen, snart kommer väl åderbrock och brutna ben också.
Jag vill bara gå och gräva ner mig någonstans....och inte komma upp på minst två dagar!
Min lördagskväll som skulle bli härlig och avkopplande känns nu patetisk och pinsam. 
En korsordstidning kan göra så mycket mer än vad man tror.
Akta er för att köpa en korsordstidning på en lördagskväll!
Jag ska aldrig göra det igen.

Nu ska jag snart gå och släcka alla lampor (det är Earth Hour klockan 20.30, man ska släcka alla lampor i en timme som stöd för miljön) och sedan får jag väl lov att sitta i mörkret med min korsordstidning och min mammas Gott Och Blandat-påse. 
Det är nästan samma sak som att grava ned sig i en snöhög.

Amanda 

P.S: Jag måste bara säga att vår musikvideo vann ett till pris förutom Bästa Manus och Bästa Musik: Lisa vann för Bästa Kvinnliga Skådespelare. Klantigt av mig att glömma det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar