måndag 26 januari 2009

I like mondays - I don't wanna shoot the whole day down

Måndagen har varit bra... väldigt bra faktiskt - med tanke på att jag vaknade med halsont och ögon som knappt gick att öppna. 
Igår kväll var jag så otroligt superstressad - jag var verkligen en prestationsprinsessa i sin tron. Allt från religions-tentan till engelskauppsatsen till biologiboken. Dessutom var jag oändligt trött eftersom jag hade sovit över hos min kära kompis Jenny (som fyllde 15!) tillsammans med Klara, Klara och Amanda. Vi var uppe till fyra - på morgonen. 

Jag känner mig nöjd med den här dagen - efter middagen ska jag ta itu med engelskan och, eventuellt om jag hinner, religionen - annars får jag lämna in den på fredag istället. 

En annan trevlig sak (som jag säger även fast vissa retar mig för det): Meryl vann en SAG-award igår för Tvivel och höll ett jätteroligt tal! 

Nu ska jag gå ut med min fina hund och sedan så småningom äta middag - och sedan vill jag läsa! Jag bläddrade igenom Anne På Grönkulla (del 1) innan jag somnade och fick verkligen en längtan efter att få läsa om den! 

-Amanda

2 kommentarer:

  1. Jag vet att du kanske har märkt det men du skrev Klara två gånger... Vad skönt att du hade en bra måndag...

    SvaraRadera
  2. Ja, jag skrev Klara två gånger för att det var två Klara med: Klara B och Klara E.H ;)

    SvaraRadera